kotiliesi

perjantai 18. maaliskuuta 2011

Tunnustus

Sain tämän ihanan tunnustuksen Männikön- blogin Maijulta, KIITOS KAUNIS.

1. Milloin aloitit blogisi pitämisen?
Tämän blogin aloitin 14. 9. 2010 mutta puolivuotta aikaisemmin aloitin vuodatuksessa mutta se blogi on jo poistettu ja harjoittelua bloggaamisen ihanassa maailmassa.

2. Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
Minun blogini on suurimmaksi osaski ruoka-blogi käsitöitä unohtamatta. Eli kaikkea mitä arkeen ja juhlaani kuuluu näkyy suurinpiirtein täällä. Kirjoittelen myös perheeni ja hoitolasteni elämästä.

3. Mikä seikka tekee blogistasi ertyisen verrattuna muihin?
Blogini on yksi muiden blogien joukossa ja olen sitä mieltä, että itse en oikein osaa kirjoittaa niin sujuvasti mietteitäni kun olen katsellut muiden blogeja joissa tarina kulkee niin ihanan sujuvasti.Ja olen teistä kaikista niin iki onnellinen niin blogien pitäjistä kun kommentoijista ilman teitä ei minun blogiani olisi, siis kiitos teille.

4. Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjpoittamisen ?
Olen jo pitkään halunnut pitää blogia ja monen asian summa sai sitten minun alittamaan tämän pitämisen, Loppu niitti oli sitten elokuva Julia & Julia  jonka mieheni kanssa kävimme katsomassa ja myöhemmin sain dvd:n synttärilahjakseni ja treditio on jo ollut katsoa se meidän synttärinä aina uudestaan ja uudestaan.

5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
En nyt halua tällä kohtaa muuttaa mitään, mutta jos teillä on hyviä muutos ehdotuksia niin ne otetaan kiitollisena vastaan.

En nyt jaa tätä enään kenellekään mutta jos joku lukijani haluaa tämän itselleen olkaahyvät. Te kaikki olette sen ansainneet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukavaa kun kommentoit :)