perjantai 15. heinäkuuta 2016

Kirjasyöppö


Nyt on pian viikko mennyt enkä ole teille tänne kirjoitellut.
Mutta aika on mennyt niin nopeasti lukiessa ja muuta puuhaillessa. 
Ruokina on ollut tuttuja perusruokia, niistä ei paljoa tule kirjoiteltua teille ja hoidokeiden päälukukaan ei ole ollut huimaava peräti kolme lasta koko viikon hoidossa, että melkein on ollut jo lomalla oloa tämäkin viikko.

Nyt kuitenkin tuli mieleeni eräs kiinnostava kirjoitus aihe...
Näet kirjat ja mitä lukisin palvelu?
Juu, Tampereen Kaupungin kirjasto on tehnyt tämmöisen ihanan palvelun josta saa sähköpostilla kirja-suosituksia.
Palvelu on ilmainen ja minä tutustuin palveluun kuukausi sitten ja sain sähköpostiini mitä mukavampia ja mielenkiintoisempia kirja ehdotuksia. (Kaksi kirjaa olin listalta jo lukenut, mutta muut olivat uutta ja lukemisen arvoisia.)

Esimerkiksi tämä juuri lukemani Sabina Bermanin kirja on juuri mitä lukisin palvelun kautta minulle valittu kirja. 
Ja uskokaa tai älkää en varmasti olisi itse tätä kirjaa tajunnut kirjastosta lainata, vaikka kirja onkin mitä mainioin luettava.
Anna Gavalda oli myös kirjailija jonka kirjaa suositeltiin minulle, mutta tällä kertaa ei hyllystä löytynyt juuri sitä kirjaa jonka palvelu minulle laittoi. Mutta ei hätä ole tämän näköinen  Kimpassa- kirjan takakannen luettuani päädyin ottamaan tämän kirjan lainaan.

Olettekos te kovia lukemaan kirjoja?
Minä olen, mutta aika vaan ei ole oikein riittänyt tähän harrastukseen....
No, tänä vuonna tein itselleni haasteen. 
Koitan saada luettua viimme vuotta useamman kirjan. Yli 42 kirjaa pitäisi saada luettua. No, ei pitäisi olla mikään ongelma tähän mennessä, kun olen jo lukenut 27 kirjaa ja 9576 sivua.



Vielä tämmöinen loppu huipennus tähän minun juttuuni....

HEI, MEILLÄ ALKOI NYT KAHDEN VIIKON KESÄLOMA !!!!



2 kommenttia:

  1. Kiitos vinkistä! Laitoin heti tuonne viestiä, että minäkin tahdon saada kirjasuosituksia. Olen sinulta jo Facebookin kautta muutenkin saanut todella hyviä vinkkejä, ja nämäkin aion kyllä kaikki lukea mitä tässä postauksessa oli mainittu.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Nanne...Lukeminen on niin mukava harrastus.

    VastaaPoista

Mukavaa kun kommentoit :)