perjantai 9. lokakuuta 2015

Kiinankaalisalaatti


Olette varmaan jo huomanneet, että blogi-sivustoni ulkonäkö on muuttunut.
Tämän takana on vanhempi tytöistäni. 
Minä kyllästyin sivujeni ulkonäköön ja tein aivan mustavalkoiset sivut ja pyysin kummankin tytön kommenttia asiaan.
No, eivät tykänneet ja siitä se sitten lähti liikkeelle...
Minä olin hoidokeiden kanssa ulkona ja vanhin tyttöni sai vapaat kädet muunnella sivustoa ja tälläiset niistä sitten tuli.
Minä kyllä tykkään valtavan paljon.

Lidlissä on tämän viikon kiinankaali tarjouksessa peräti 0.99 €/kg. Ostin yhden kokonaisen kiinankaalin ja hinnaksi tuli peräti 0.66 €. Nyt vakavasti harkitsen josko kävisin vielä viikonloppuna ostamassa toisen saman moisen kaalin, kun ei tuo hinta päätä huimaa.

Olen jo pitkään ollutkin tekemässä tätä yksinkertaista mutta niin herkullista kiinankaalisalaattia.
Aineksiakaan ei tähän salaattiin paljoa tule, pelkkä kiinankaali, valutettuja ananaspaloja ja punasipulia.
Jos et pidä punasipulin mausta voi senkin jättää suosilla salaatista pois.
Nautinnollisia salaatti hetkiä teille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukavaa kun kommentoit :)