kotiliesi

torstai 6. helmikuuta 2014

Soijapapuja ja arvonnan voitajat


Tänään keittelin aamusella eilen illalla likoon laittamiani soijapapuja.
 Osan laitoin pakastimeen odottamaan aikoja parempia, mutta osa odottaa huomista ruokaa ja salaatteihin pääsyä.

Innostuin nyt myös idättämisestä, mutta siinä olen ihan peukalokeskellä kämmentä. 
Siispä te jotka olette idättäneet esim. mungpapuja kertokaa nyt minulle tietämättömälle, kuinka tai siis missä niitä idätätte. Katselin kyllä täältä netistä kuvia hienoista idätys astioista, mutta voi niitä kuulemma idättää ihan tavallisestikin ilman mitään hienoja idätys astioita.
Siis, neuvoa kysyn minä????

Sitten Anonyymi tuossa viestitteli minulle, että koska ne arvonnan voittajat oikein julkaistaa. 
Hyvä kysymys...
Siis, minä olen vallan unohtanut koko arvonnan tai siis voittojen julkaisun. Ihmettelinkin tässä, että jokin asia on mitä piti muistaa, mutta ei, ei tullut millään tämä arvonta mieleen.
Uskokaa tai älkää niin minä kyllä muistan kaikkien hoitolasten menot ja tulot todella säntillisesti, mutta kun on omista asioistani tai menoista kyse unohdan kaiken alta aikayksikön.
 Näin noloa se vaan on.

Siispä arvonnan suoritti meillä nuorin tytöistä ja voittajat tulevat nyt tässä.

Maelka X, 
Anonyymi: Virpi N
sekä
Sumi 

PALJON ONNEA VOITTAJILLE.

Laittakaapa sähköpostilla osoitteita tulemaan niin ensiviikolla paketiit pääsevät täältä lähtemään.

1 kommentti:

  1. Kiitos onnettarelle! Laitoin postia tulemaan. Virpi.N.

    VastaaPoista

Mukavaa kun kommentoit :)