tiistai 13. syyskuuta 2011

Syys kukkasia


Nyt alkaa uusi osio blogissani eli kukat. Vaikka näissä asioissa olenkin aivan lapsen kengissä haluan jakaa kuvat kanssanne.
Viikonloppuna tuli käytyä kukkakaupassa ja osteltua syksyn kukkaloistoa.
Näin sateiden ja myrskyjen alkaessa täytyy saada piristystä jostakin ja minulle se on kukat.
Eli kesäkukat sai kyytiä ja tälläistä tuli tilalle.


Tässä kuvassa olevan lyhdyn saimme tupaantuliais lahjaksi entisten hoitolasten perheeltä.
Minä olen siihen niin tykästynyt.
Kukka istutuksen ostin tuollaisenaan kukkakaupasta.
Yleensä olen istutukset tehnyt itse mutta nyt laiskuus iski.




Eli tälläisenä on meidän etuoven portaikko odottamassa syksyn puhureita.

2 kommenttia:

  1. Täällä pitäisi tehdä sama juttu, kesäkukat pois ja syksysemmät tilalle :) Samettikukat kukkivat vaan vielä niin kauniisti ettei millään raaskisi. Kaksi isoa krysanteemia olen laittanut jo isoihin patoihin, niistä samettikukat ränsistyivät ensiksi. Aivan ihana tuo lyhty, siinä on mukava poltella kynttilää kun illat jo pimenevät. Olen "lyhtyhullu", joka paikka lyhtyjä täynnä :)

    VastaaPoista
  2. Minä olen myös aivan lyhty ja kynttilä ihminen, syksy on siitä niin ihanaa aikaa.
    Rivitaloilla asuessamme meillä vaihtui isännän tekemä kukka seinä aina lyhtyjen seinäksi.

    VastaaPoista

Mukavaa kun kommentoit :)