kotiliesi

sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Arvontaa pukkaa




OLEN TÄSSÄ MIETTINYT  PIENTÄ ARVONTAA TEILLE RAKKAAT LUKIJANI.
Elikä kun laskuriin napsahtaa 50 000 lukijaa niin täällä on arvonta käynnissä joten siihen asti on aikaa ottaa osaa.
Yhden arvan saa kirjoittamalla kommentin tähän sivuun ja kaksi arpaa posahtaa jos liittyy vielä lukijakseni.Kolmannen arvan saa kun linkittää tämän sivun sivuilleen. 
Voittoina on joko käsitöihin liittyvä tai ruokaan liittyvä kirja. Ilmoittakaa kummasta olette kiinnostuneet.
ONNEA ARVONTAAN!

39 kommenttia:

  1. Mukana arvonnassa! Lukijasi olenkin ollut jo melko pitkään ja linkittänyt olenkin sivuilleni sinut jo aikoja sitten, harmi ettei aina kerkiä omilta työkiireiltä kommentoimaan kaikkia blogeja ja välillä omakin blogi on pitkään päivittämättä, niin kuin nyt on ollut :-( Täältä olen monia kivoja ohjeita bongannut ja joitakin on jo kokeiltukin. Kiitos mukavasta ruokablogista! =)

    VastaaPoista
  2. Paljon onnea suuren kävijämäärän johdosta!
    Ihanaa! Tottakai mukana! Olen seuraillut blogiasi jo jonkin aikaa, mutta Blogilistan kautta. Käytän sitä aika paljon blogien seurailuun, koska minulla on Vuodatuksessa oma blogi! Elikkä mukana siis kolmella arvalla.
    Valinta on vaikea, mutta ehkä kuitenkin se käsityöaiheinen olisi minulle tutumpi vaihtoehto. Vaikka rakastan kyllä myös keittokirjoja, minullaon keittokirjoille oma kirjahyllykin ;)

    VastaaPoista
  3. Kokeillaan nyt onnea täällä, eli mukana ollaan! Lukijana oon ollu jo jonkin aikaa, vaikka en julkisesti "sitä myönnäkään".. Mutta messissä kuitenkin! :)

    Omaa blogia ei sentään ole, joten jäänee kolmas piste saamatta. Ja onnea paljon noin suuren kävijämäärän johdosta, loistava saavutus! :)

    Vaikea valita kumman kirjoista haluaisi, mutta ehkä mie olen kuitenkin vähän kätevämpi tuolla keittiön puolella. Joten kallistun tuohon ruokaan liittyvää kirjaan.

    Ps. Kiitos hyvästä ruokablogista, täältä on _muutaman_ kerran saanut hyviä vinkkejä! ;)

    VastaaPoista
  4. Minä olen jo lukija ja linkittänytkin olen... http://ilonankammari.blogspot.com
    Ruokakirja kiinnostaisi...

    t. Ilona

    VastaaPoista
  5. Yhdellä arvalla mukana - ja ruokakirjaa tavoittelen...

    VastaaPoista
  6. Sinulla on yksi parhaimmista ruokablogeista. Ja ahkera olet päivittämään sitä.

    VastaaPoista
  7. kahdella arvalla mukana.
    Ruokakirja olisi mukava.
    aa.kallio(a)luukku.com

    VastaaPoista
  8. Hieno lukema, onnea !
    Tottakai minä arvontaan haluan.
    Hyviä ruokia ja neuleita Sinulle jatkossakin toivotan :D

    VastaaPoista
  9. Hihi, jännityksellä osallistun, tää on ehdottomasti lemppariblogi! ^^

    VastaaPoista
  10. Hieno blogi sinulla :) Herkullisia reseptejä ja kauniita käsitöitä. Arvontaan osallistun lukijana ja mikäli arpaonni suosii niin käsityöt ovat minulle lähellä sydäntä :) Onnittelut upeasta kävijämäärästä!

    VastaaPoista
  11. Kokkailet paljon erilaisia ruokia, miten pph:lla on aikaa! :) ruokia tulee niin paljon ettei kommentoida ehdi... ;) Olen jo lukijasi, kahdella arvalla mukana? :) ja ruokakirja saa täältäkin äänen.

    VastaaPoista
  12. Tietysti mukaan arvontaan mahtavan kävijäluvun kunniaksi! Käsityöaiheista palkintoa lähden tavoittelemaan kahdella arvalla, lukijaksi olen muistaakseni joskus liittynyt, liityn nyt, ellen ollut aikaisemminkin googletililläni t.MinnaV

    VastaaPoista
  13. Mukana arvonnassa ja kàsityòaiheinen voitto olisi mukava!

    VastaaPoista
  14. Kahdella arvalla mukana ollaan. Toivotaan paljon lisää lukijoita blogillesi :)

    VastaaPoista
  15. Mukana yhdellä arvalla ja ruokakirja olisi kiva... Blogistasi saa hienoja ohjeita ohjeita arjen ruokavalintoihin, kiitos siitä!

    VastaaPoista
  16. Olin etsimässä itselleni syötävää viikonlopuksi, kun löysin blogisi. Jään lukijaksi, joten kahdella mukana. Ja ruokakirja kiinnostaa enemmän :)

    VastaaPoista
  17. Mukaan tulen yhdellä arvalla ja kumpikin kirjoista käy. :) Sinulla on ihanan monipuolinen blogi ja reseptit monasti mukavan helppoja ja maistuvia!

    VastaaPoista
  18. Mukana kahdella arvalla ja kiinnostuneempi olen ruokakirjasta, vaikka käsityöjututkin kivoja on. Lukijaksi liityin jo jokin aika sitten, mutta seuraillut olen pidempäänkin. Tää on ihana blogi, kun täällä on jotain uutta kivaa aina, kun tulee käymään! :)

    VastaaPoista
  19. Kumpikin kirja käy, ehkä mielummin ruokakirja. Kolmella arvalla taidan osallistua! :)

    VastaaPoista
  20. Kahdella arvalla mukana.
    Käsityö olisi kiva ylläri. :)

    VastaaPoista
  21. Kahdella arvalla mukana :) Ruokakirja olisi ehkä kiinnostavampi.

    VastaaPoista
  22. Kahdella arvalla mukana,täysillä! :) Ja käsityökirja olisi ihana! :)

    VastaaPoista
  23. Löysin muutaman mutkan kautta blogiisi vasta äskettäin, että yhdellä arvalla tässä taidetaan mennä..Kirjoista kumpikin kiinnostaa :)

    VastaaPoista
  24. Onnittelut kävijämäärästä. Yhdellä arvalla osallistun ja käsityökirja kiinnostaa. T. (L)

    VastaaPoista
  25. Löysin vasta blogisi ja liityin lukemaan sitä blogilistan kautta. Niin paljon mitä voisi kokeilla!

    VastaaPoista
  26. Kiitos teille kaikille, enään pari päivää niin arvonta alkaa...

    VastaaPoista
  27. Kahdella arvalla mukaan arvontaan.! Olin lukijasi jo Tupun Tuvan aikana ja olen sitä edelleen. Reseptisi ovat simppeleitä ja sopivan arkipäivän kiireisiini. Olen kiinnostunut ruokakirjasta, jos onnetar minua suosii !
    Terveisin Leena

    VastaaPoista
  28. Ihanaa kun jotkut jaksaa pitää tälläisiä blogeja yllä =)
    Jaksa samaan malliin!!!

    VastaaPoista
  29. Onnea huimata kävijämäärästä!
    Mukaan arvontaan, ja lukijasi olen ollut jo kauan.
    Jos onni suosii, niin ruokakirja kiinnostaisi enemmän.

    VastaaPoista
  30. Onnea isosta kävijämäärästä =) ruokakirja kiinnostaisi ilman muuta jo olisi onnettaren suosikki ;)

    VastaaPoista
  31. Löysin juuri blogisi, hyvältä näyttää! Ja mielelläni osallistun arvontaan, ruokaan liittyvä kirja kelpaisi! :)

    VastaaPoista
  32. Onnea blogillesi! Piipahdan päivittäin täällä vilkaisemassa aikaansaannoksiasi. Aurinkoista kevättä.

    - Seija

    P.S. Ruokakirja kiinnostaisi.

    VastaaPoista
  33. Sulla on mukavia ja simppeleitä ruokaohjeita :) Olen joitain niistä kokeillut ja hyvää on tullut :)
    Arvontaan osallistun !
    t. Eija Hoo

    VastaaPoista
  34. Ilman muuta arvontaan haluan osallistua....mielestäni olen kyllä kerran jo kommentoinut, vaan enpä löytänyt noista omaani...Onnea huimista lukemista. Kahdella arvalla mukana olen.

    VastaaPoista
  35. Hei! Yhdellä arvalla mukana arvonnassa! Ruokakirjan valitsisin jos voitto osuisi kohdalleni. Mukavaa kevään jatkoa!

    VastaaPoista
  36. Sinulla on todella kiva blogi. Tänne kun poikkeaa niin aina löytyy jotain uutta.

    VastaaPoista

Mukavaa kun kommentoit :)