torstai 27. tammikuuta 2011

Juustobroilerkastike

Meillä kyllä menee koko perheen elämä sekaisin kun mä oon kipeänä. Eilen se taas huomattiin, aamulla olin aivan sekaisin päivistä ja keskimmäisen piti mennä kahdeksaan ja herätin hänet vasta kahdeksalta ja olin laittamassa kouluun vasta kymmenee niin kun mennään torstaisin onneksi kymmenen yli kahdeksan tajusin mokani ja kiidätin lapsen kouluun. Sitten tytöillä oli illalla ollut pelikerho mutta mä nukuin niiden yli niinpä se sit jäi. Eilen oli muutenkin ihme päivä muistamisia ja unohduksia sattui muillekin kun mulle.
Menin poikani kanssa oppilasopettaja keskusteluun ja siellä kipeänä seistyäni aloin kysellä opettajasta ja ei löytynyt koko opettajaa ja puhelinkin oli suljettu, opettaja oli fiksusti puukannut kaksi oppilas-opettaja keskustelua samaan aikaan ja tottakai tämä meidän sit jäi pois.
Sit sain viestin illalla opettajalta että hän voi ottaa tästä asiasta syyt niskoilleen, siis olisko tämä voinut olla jotenkin muka minun vikani?
Ensi viikoksi sitten antoi aikoja mutta olin juuri kirjoitellut nuorimman opelle sopivat ajat mistä nyt tiedän ettei ne mene ristiin ja mun tuurilla varmasti menee.

300 g broiler suikaleita
1 sipuli
12 tl currya
2 tl paprikajauhetta
3 valkosipulinkynttä
1 kanaliemikuutio
1 kypsä banaani
1/4 dl vehnäjauhoja
5 dl vettä
1 tl suolaa
1/2 pkt paprikasulatejuustoa

Paista sipuli ja broilersuikaleet lisää valkosipuli, mausteet ja vehnäjauhot, vesi sekä banaani ja sulatejuusto. Kiehauta ja muutama minuutti. Tarjoa riisin tai pastan kera.

2 kommenttia:

  1. Jälleen niin hyvä kastikkeen ohje että kokeiluun menee!

    VastaaPoista
  2. Olipas tullut lomaniaikana paljon herkkuja tänne nam..:)

    VastaaPoista

Mukavaa kun kommentoit :)